Telefon: +48 518 581 032 email: kadam.zg@gmail.com

Regulamin

• Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
• Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.
• Płatność za pobyt w obiekcie uiszczana jest w momencie przyjazdu przy meldowaniu.
• Jeżeli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
• Przebywanie w pokoju po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. Wówczas gość obarczony zostanie opłatą za dodatkową dobę.
• Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość obiektu powinien zgłosić pod numer telefonu 518 581 032 lub personelowi obiektu do godziny 11.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
• Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
• Gość obiektu nie może przekazywać/podnajmować pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
• Osoby niezameldowane w obiektu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–22.00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, obiekt nie ponosi odpowiedzialności. Właściciele bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź ewentualnego zwiększenia szkody.
• Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników obiektu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
• Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie pod numer telefonu 518 581 032, lub korzystając z poniższych kodów QR, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję:
• W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia (w tym również papierosów elektronicznych), za nieprzestrzeganie zakazu obiekt obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN za każde naruszenie zakazu.
• Jako obiekt hotelowy staramy się Państwu zapewnić:
• warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
• bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o klientach, w szczególności w zakresie danych osobowych
• profesjonalną i uprzejmą obsługę
• sprzątanie pokoju w przypadku dłuższego pobytu - raz w tygodniu i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
• inny pokój w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
• Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności oraz innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawioną na terenie obiektu.
• Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, który znajdował się na terenie obiektu.
• Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
• Gość powinien zawiadomić obsługę obiektu (nr tel.: 518 581 032 lub za pomocą QR kodu) o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
• Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
• Obiekt zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem lub w momencie powzięcia informacji o możliwości występowania szkody lub awarii wymagającej natychmiastowej interwencji. Do pokoju ma prawo wówczas wejść obsługa obiektu w obecności drugiej osoby.
• Na terenie całego obiektu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
• Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, grzejników, wiatraków, klimatyzatorów mobilnych, żelazek elektrycznych i
innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju w obiekcie. Nie dotyczy to
ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
• W standardzie wyposażenia pokoju znajdują się: komplet śniadaniowy (szklanka, talerz, sztućce – jeden zestaw na jednego Gościa) oraz czajnik elektryczny. W przypadku braku wyposażenia po wymeldowaniu gościa hotel ma prawo obciążyć gościa kwotą 50 zł za brak jakiegokolwiek elementu wyposażenia pokoju.
• Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju, mogą po uprzedniej prośbie ze strony gościa w ciągu 24h zostać odesłane na wskazany przez niego adres (koszty przesyłki pokrywa gość). W przypadku braku prośby w tym zakresie, obiekt przechowuje te przedmioty jedynie przez 24h.
• Gość obiektu po uzgodnieniu z wynajmującym ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju hotelowym ze zwierzęciem.
• Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
• Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie obiektu.
• Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie całego obiektu jak i w jego otoczeniu.
• Obiekt ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
• Obiekt może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.
• W przypadku braku możliwości dostania się do pokoju (zapomnienie kodu, niedziałający zamek, itd.) Gość powinien skontaktować się z obsługą obiektu: 518 581 032.
• Do dyspozycji Gości na terenie obiektu dostępne są aneksy kuchenne, z których należy korzystać w sposób niezakłócający komfortu pobytu innych gości. Dodatkowo każdy korzystający ma obowiązek pozostawić po sobie czystość oraz zabrania się pozostawiania jedzenia oraz innych prywatnych rzeczy w wydzielonych aneksach.
• Do dyspozycji gości na terenie obiektu dostępna jest płatna pralka (na monety).
• Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za awarie bądź przerwy w dopływie (dostępie) mediów, wynikające z przyczyn niezależnych od właścicieli Obiektu. Powyższe nie może stanowić podstawy do roszczenia zwrotu opłaty za pobyt.
Zgłoś usterkę (najedź aparatem telefonu na kod i kliknij w link):

Należy wskazać numer pokoju, którego dotyczy usterka - np. 01_Zawada, 02_Zawada;
Zgłoś braki (najedź aparatem telefonu na kod i kliknij w link):

Należy wskazać numer pokoju, którego dotyczy brak - np. 01_Zawada, 02_Zawada;